Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)JojoR^

Mám sice děti tři, ale bylo mi buřt, kolik kdo má dětí. Na srazy se chodím odreagovat a zapařit, ne mluvit o dětech;-)

1 0
možnosti
MT

Já nevím, kam na ty spolužačky/kamarádky/kolegyně chodíte (nejenom vy, tuhle věc tady ventiluje víc dam). Takhle to vypadá, že všechny měly za spolužačky děsný krá.y (jenom samozřejmě ony byly v pohodě a nikdy by se nezeptaly druhé, jestli má dítě).

Možná by stačilo nepovažovat každý dotaz za útok proti vlastní osobě. Anebo sedět doma na zadku a mezi lidi nechodit, protože občas se vás prostě někdo na něco zeptá, a třeba tím vůbec nic zlého nemyslí. A pokud je někdo vyloženě drzý a vlezlý, tak ho pošlete do haj.lu a nehrajte si na slušnou holčičku. Ono je takových nakonec opravdu jenom pár. Na většinu vámi citovaných dotazů jinak přece stačí odpovědět prostým "ne".

4 0
možnosti
Foto

už jsem to tu psala pod jiným textem.. je to fejeton a tedy malinko přepálený, to není popis mého života:).. ale díky za názor!

0 0
možnosti
TS

Mám na všechny hadí otázky jednu univerzální odpověď, která je tak blbá a odzbrojující zároveň, že... :

"Ne, já jsem totiž líná jako prase."

Zatím nikdo na to nebyl schopen odpovědět, a ani své otázky už nikdy neopakoval ;-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky