Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Viktorie01

23. 3. 2011 10:44
Jojo,

kamarádce dochází penízky, tak si na obídku dá jen meníčko, kotletku s brambůrkama (ty brambůrky jsou uvedený přímo v jídelním lístku) a já z toho mám osypečky a kopřivečku.:-/

0 0
možnosti
KM

Viktorie01

23. 3. 2011 11:20
Re: Jojo,

Taky mám ráda všelijaký ty "zkrášlovací" stránky nebo dokonce blogýsky, kde si dámy myjí a barví vlásky, líčí si očka a pusinku, dávají krémík na obličejík a gelík na nahtíky...... A ani nejsou špatný receptíky s různýma mňamózníma papáníčkama a ňamkama.;-D

0 0
možnosti
H

hanah7

23. 3. 2011 10:42
miloučké čteníčko

R^napsala jste to krásňoučce, tak přeji hodně štěstíčka a dobrou chuť k obídku ;-), hlavně nezapomenout kartičku a prázdné bříško...

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

23. 3. 2011 10:41
no, zas

v pohostinských zařízeních to má pro mě kouzlo. Když se mě číšník zeptá, zda mám ještě nějaké přáníčko, třeba desertíček, nasadím jeden ze svých hlubších hlasů: Dala bych si velký pivo.

0 0
možnosti
J

jerrys22

23. 3. 2011 10:36
Pravda, pravda

Jsem ráda, že nejsem sama, komu se to zdá být infantilní. Brrr...

Možná jsem schopná, to pochopit u dospělých zamilovaných. V soukromí. Ale jinde?

U nás práci je to zase samá smlouvička na baráček anebo takové pěkné pojíštěníčko. Hezké že? A když se u toho klientům ještě nabízí kávička, čajík nebo vodička, otvírá se mi kudlička v kapsičce :-P

0 0
možnosti
KM

letní den

23. 3. 2011 10:32
stejně tak

nenávidím pusinky a srdíčka za každou větou v diskuzích a komentářích.. V V V V. To mám osypky též R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky