Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

isabell

23. 3. 2011 15:17
...

R^ mě to taky vadí, ani na dítě jsem nijak zvlášť nešišlala, nezdrobňovala, ale u puberťáků přihmouřím vždycky oko a doufám, že z toho vyrostou (vlastní puberťačku ale sem tam umravňuju).

Dospělému, který tak žvatlá přímo na mě většinou nějak drsně ironicky odpovím, aby se dovtípil, ovšem kde mě tyto patvary skoro zabíjejí, to jsou sportovní přenosy- hlavně fotbalové a hokejové- co tam se najednou zjeví štěstíček a srdíček a palečků, to nedají dohromady děti ve školce za celý týden a tam to úplně samozřejmě pronášejí dospělí "drsní" chlapi  ;-)

0 0
možnosti
PK

Artepka

23. 3. 2011 13:54
Ještě jste zapomněla

hlášku, že je někdo úžasný človíček. To zase zvracím já. Cítím v tom tunu sladké neupřímnosti.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

23. 3. 2011 15:06
Re: Ještě jste zapomněla

To ale musí mít v srdíčku, víme? ;-D Jinak pro mne článek poučný. Netušila jsem  co je snažilka, ani kulíšek ani "ňafísek" ,nebo jak bylo to poslední. Znám jen manžu a příťu (což mi silně připomíná příušnice, tedy nic, co bych chtěla mít doma)

0 0
možnosti
AS

pralinka_rumova

23. 3. 2011 13:36
Je to

hnus, velebnosti;-) Nebo snad nějaká mozková porucha, těžko říct, jestli trvalá, od podobných jedinců prchám pryč.

0 0
možnosti
PU

Pulp Fiction

23. 3. 2011 13:01
Jojo

taky nesnáším přáníčka, lidičky, srdíčka, všecičko, obídečky, svátečky atd. Když mi někdo přeje všecičko nejlepší k narozeninkám, hodně štěstíčka, zdravíčka a lásečky, tak se mi chce zvracet...

0 0
možnosti
V

vmt

23. 3. 2011 12:36
Tak, a teď jsem zhistila, že jsem divná.

Mám kočky. Tři. Kočku a dva kocourky. Jednoho starého a jednoho v pubertě. Nejen že všechny volám zdrobnělinou-Jasmínko, Cecilku,Sisínku, ale ještě tomu nejmladšímu říkám milášku a šuníčko. Měla bych se nad sebou zamyslet. Jinak zdrobněliny nepoužívám.;-D

0 0
možnosti
V

vmt

23. 3. 2011 12:37
Re: Tak, a teď jsem zhistila, že jsem divná.

Oprava zjistila, asi jsem fakt divná;-D

0 0
možnosti
L

Lou.

23. 3. 2011 11:48
Jo

kdyz si takovej stodvacetikilovej chlap jak hora objednava rizecek s bramburkama...no a materskem zdrobnovani nebudu radsi ani zacinat;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RW2

Roger Wilco 2

23. 3. 2011 11:21
.

Snadná rada. Místo čtení podobných hloupostí na netu se raději jděte proběhnout ven nebo projet na kole. :-)

0 0
možnosti
KM

Viktorie01

23. 3. 2011 11:29
Re: .

Je pravda, že na tom kole bych tomu asi ujela, to si moc s nikým pokecat nestihnu, ale jinak to není záležitost jen netu, tak se fakt běžně mluví. Když od dámy kolem čtyřicítky slyšíte, že včera musela jít brzo spinkat nebo že bysme zase někdy měly jít na nějaký dobrý papu, tak přemýšlíte, kdo tady je normální.;-D

0 0
možnosti
PK

PK66

23. 3. 2011 11:06
Ahojík ...

nebo ahojíček. Vyberte si, co se vám víc líbí ...:-)

A když budete mít volnou chviličku, tak mí písněte na mejlíka ...;-)

0 0
možnosti
KM

km.

23. 3. 2011 10:51
vy jste úžasný!

meníčko, dezertíček, prstíčky:))).. dík za příspěvky! příspěvečky:)) klára m.

0 0
možnosti
S

stepulka

23. 3. 2011 10:49
Občas

mám sem tam zdrobnělinu ráda, ale někdy - v popsaných případech výše, jsou šílené ;-D

Jednou mě balil celkem zajímavý chlap, ale když jsme jeli se známými z koncertu a seděli jsme vzadu, tak mi povídá: Mohl bych ti masírovat ty tvoje roztomiloučký prstíčky na nožičkách? V tu chvíli jsem měla chuť vystoupit :-/

0 0
možnosti
J

jerrys22

23. 3. 2011 11:10
Re: Občas

A vystoupila? Hned nebo posléze?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky