Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ptát se někoho, koho dobře neznám, kdy kolik a jestli vůbec bude mít děti mi připadá netaktní, jelikož nikdy nemůžu vědět, jestli děti mít může/chce. Není lepší otázka, pokud člověk chce někoho naštvat nebo rozplakat.Na druhou stranu, s tou zumbou mi to tak strašný nebo osobní nepřipadá, to je prostě pokus o nalezení tématu k hovoru. Ale jinak - mně jsou tyhle dotazy celkem jedno, řeknu prostě ano/ne a život jde dál. Ovšem co nechápu, je dotaz "pracujete na miminku?" Z toho mi vstávají vlasy hrůzou. A že už mi jí pár lidí (kupodivu hlavně o generaci starších, než jsem já) položilo. Osvědčilo se mi odpovídat: A jak to myslíte?

4 0
možnosti
Foto

J71a72n24a 64M76a34j37o96v12á

22. 5. 2014 17:12

Řečmi jiných lidí ve smyslu nevyžádaných rad a dloubavých dotazů nemá vůbec smysl se zabývat.

A je úplně jedno, co si o vás myslí.

3 0
možnosti
Foto

Přesně takR^ Řeči se vedou a voda teče...

0 0
možnosti
Foto

J69a98n 56R33ý79z28n97a64r

22. 5. 2014 14:36

"JÁ" jako jednotka normality ... jak prosté milý Watsne :-):

R^

2 0
možnosti
VB

Jako bezdětná holka původem z vesnice jsem byla tou otázkou obdařena mnohokrát. Po svatbě se modifikovala na: "Tak co, pracujete na miminku?" Až jsem nevydržela a zeptala se: "To se postupuje nějak speciálně? Já s manželem normálně š...ám." (excuse my french) a bylo po otázkách ;-D 

Nejhorší je, že se to nezlepší ani v době, kdy je žena těhotná, protože to se otázky rozšíří na: Bylo to plánované, kdy to bude, co to bude, jak se to bude jmenovat a proč takhle blbě nebo proč jméno tajíte.... S blízkými lidmi to ráda proberu, ale proč to zajímá i ty "cizí", to nechápu :-)

5 0
možnosti
Foto

;-D R^

... časem jsem si vypěstovala takový okruh přátel a známých, že takové otázky ani nedostávám. A ti, co se zeptali, se zeptali jen jednou, protože jsem jim odpověděla něco ve smyslu ... a to se musí?

Jinak, pokud by se mě takto někdo zeptal, hned ho zařadím do určité skupiny a vím, že se pohybuje v jiných vesmírech ;-)

3 0
možnosti
Foto

Hmm...já to měl kdysi přeci jen asi jednodušší...v době, kdy někteří z mých sžáků nebo sžaček jsou i prarodiči, já mám dvě dítka relativně malá a kdysi na podobné dotazy jsem odpovídal:

"Já vlastně ani nevím, oficiálně se ke mně nikdy nic od žádné z potencionálních maminek nedoneslo :)"

0 0
možnosti
JN

Na srazech spolužáků to nejspíš tak bývá, že se někteří potřebují pochlubit se svými domnělými úspěchy a jiní se zase rádi pochlubí s domnělou jedinečností svých skvělých dětí.  Ale v tom počtu, který se obvykle sejde snad není problém najít někoho, kdo je snesitelný. Že se vám to nepodařilo je holt smůla.

Loni jsem byl taky na srazu a potkal jsem tam spolužáka, kterého jsem 35 let neviděl. Pokud ho neuvidím dalších 35 let, rozhodně mi chybět nebude, ale většina ostatních mi nijak nevadila.

2 0
možnosti
MJ

A co je špatného na tom, se zeptat?

1 0
možnosti
JC

Chlap to vnímá jinak než ženské.

Ty jsou navzájem pořád ve válce. Každé větě přikládají jiný skrytý význam, někdy i několik.

1 0
možnosti
Foto

Já mám rád dotaz "Ty nejezdíš na dovolenou?" Odpovídám obvykle, že jsem na dovolené celý rok. Nebo "Kdy doděláš barák?" "Mně je v maringotce dobře". ;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky