Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53o75s96e12f 91N96o22v16á51k

26. 5. 2014 20:00

Hmmm tak Vy neumite rikat ne? Zajimave .... vyspite se se mnou zitra vecer, rekneme kolem 9 hodin?

0 1
možnosti
Foto

Je to tak. Taky jsem už promarnila spoustu času s lidmi, kteří za to vůbec nestáli, jen mi jich bylo líto, nebo mi bylo trapné je odmítnout. Nicméně poučila jsem se, a už to nedělám...:-) Na to je času fakt málo a opravdu je vzácný.R^

1 0
možnosti

Hezké a je to ze života.

1 0
možnosti
Foto

Říkat NE nás odnaučil Karel Gott (prý nám to nesluší)...a mně trvalo hodně dlouho zase to NE používat.:-)

2 0
možnosti

R^ karma Upřímná zpověď.

 Řekněte si; u jedné  z PĚTI "přepadovek" se zapřu, ale jinak DOST. A já se hlásím na tu pátou! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Velmi rozumné a upřímné aR^.V

3 1
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky