Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ne, o zdravý rozum se bohužel nejedná. Jen o mocenskopolitické pikle. :-/

0 0
možnosti
Foto

R^!

Také se nad tím zamýšlím. Rozhodně jsem rád, že se naše české kočky po 22 letech naučily chytat myši i přímo ve špajzu. Tam konec konců ty myši udělají nejvíce škody.

0 0
možnosti

J73a18n 59B38a33j43z45a

13. 6. 2013 20:29

Musím říci,že mne mimořádně pobavila představa jak V poslanecké sněmovně našli mrtvého hlodavce. Taky nějaké zbytky po něm a cosi ožraného.V duchu, přeci nebudu někde, kde mě žerou opouští poslaneckou sněmovnu a capkají v nekonečném proudu přes hranice,kde se k nim přidávají další nenažraní myšáci a tak dál,až zmizí všichni v nekonečnu.Nádhera.A také mne napadlo proč mi tihle nenažraní myšáci tak snadno rabují špíž.Je to naivita a ješitnost.Místo abych si na hlídání špíže pořídil obyčejnou venkovskou kočku se zdravým selským rozumem,která zasyčí a sekne,když jí myšák strčí čenich do misky.Mám na hlídání perské mazánky,kterým stačí namluvit jak jsou krásní,chytří a nadaní(což jsou) a ke špíži myšáka sami dovedou.Podobnost čistě náhodná.

2 0
možnosti

Zas takovy relativizujici, okecavajici, post - dobre na vyplneni bileho mista na strance Cosmopolitanu, ale nesdeluje to nic. Snad jen urcitou neduveruk tomu, jak se mohlo stat, ze nekdo ty politiky z te uzasne ODS zatyka, to bude nejaka extra dopalena kocka, vidte, namodrale kosmopolitni Klaro :).

0 1
možnosti
Foto

Pane Cimbal, dokázal jste mít radost ze zatčení Ratha?

1 0
možnosti
Foto

Hodně zdálky ...;-). Pro Vás Karma, krásně napsáno.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS