Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vidím, že podobnou zkušenost má spousta lidí... Já se kdysi obrátila na svojí lékařku s tím, že když dýchám, tak mi nějak divně chrčí a píská na plicích. Poslechla mě a řekla, že tam nic neslyší. "Vezměte si Paralen, to bude dobrý." Na moje námitky, že mi tam ale vážně dost píská, nereagovala. Nebylo to prvně, co mě její přístup dost nemile překvapil, tak jsem hned přestoupila k jiné lékařce a ta mi hned na poslech zjistila rozsáhlý zápal plic... Už tohle mi dost rozhodilo zdraví, nechci vidět co by se dělo, kdybych jak blbá zobala Paralen :-P

0 0
možnosti
Foto

Když ještě doktoři měli rozum, musela se nejdříve udělat kultivace barterií "v krku". Přišel jste za dva dny a podle výsledku kultivace vám byla předepsána správná antibiotika na ten daný kmen bakterií. Anebo také žádná.

Medicína je prý věda, kde není pro iracionalitu místo ;-D.

0 0
možnosti

Nekdy se ty dva dny cekat neda a je lepsi dat hned penicilin. Nejlepe pichany

0 0
možnosti

Mě zase pobavilo tenkrát ještě u mojí dětské doktorky. Po úraze a operaci v cizině jsem si přišla pro něco na pooperační bolesti. A paní doktorka se zeptá: A co byste si představovala? a začala listovat nějakou chytrou knížkou. Nebýt toho, že  kamarád byl chvíli před mojím úrazem na operaci a užíval kapky, které jsem si zapamatovala, nevím nevím co by mi předepsala.... Ataralgin??:-P

0 0
možnosti

Zkušenosti jsou hodně podobné a oni ani nepoděkovali natož aby odešli8-o

0 0
možnosti

já měl za obvoďáka Bulhara a to byl podobný případ.prvni otázka po příchodu do ordinace byla, na jak dlouho chci neschopenku a pak většinou předepsal penicilin. však měl taky čekárnu do půl hodiny prázdnou (nějak to dohnat musel, když pře tím s mým dědečkem hráli v kotelně šachy). když jsem od něj potřeboval razítko do autoškoly,jenom se zeptal, jestli rozeznám červenou od zelené, ani se mi nepodíval do papírů. na druhou stranu, když člověku opravdu něco bylo, tak dokázal pomoct. žádný Cvach to rozhodně nebyl

0 0
možnosti

V obci kde jsem bydlaela jako decko zase mistni obvodacka vsem hlasila, ze maji chripku. Lidi vlezli do ordinace rekli stezi "Bry den" a uz meli diagnozu, ze to bude chripka... Mno a  trebas jednou ji tam vesel jeden chlapek, doktroka hend hlasi jo to bude chripka a on na to, to nevim, ja si myslim, ze mam zlomenou ruku :)

0 0
možnosti

Kdysi jsem se svým tříletým synem, který angínu měl, dorazila do ordinace také zastupující doktorky. Podívala se na něj zdálky, zatvářila se přemýšlivě a řekla: "Víte, co si myslím? On má nějakou nemoc. Přijďte zítra za vaší paní doktorkou. " tak mě zblbla, že jsem jí ještě poděkovala. Bylo to dost dávno, ale vidím...

2 0
možnosti

Žeby to byla ta moje?

Hlásím jí: paní doktorko, včera jsem nějak špatně doskočil, bolí mě koleno a mám ho oteklý.

Ona se na mě podívala, zamyslela se a řekla: Víte co? To bude koleno.

To bylo ovšem v době, kdy mi to ještě říkala zadarmo (i když to tehdá byla diagnóza k nezaplacení - dodnes mě to baví).

0 0
možnosti

Připomíná mi to mou doktorku, která mi na záchvaty kašle řekla, že v krku nic nemám. Kašlala jsem měsíc a šla tma znovu a ona že tam nic nemám a pravila, že si mám koupit nějaké cucavé bonbóny. Pak to přešlo. Za rok na podzim znovu. A ona znovu že v krku nic nemám a hotovo. Šla jsem jinam a tam mi zjistili zánět průdušek :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS