Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten článek je luxusní. Pobavila mě zvláště ta pasáž, kde líčí, jak svou ženu poučil o plodných dnech, průniku spermie, rýhování vajíčka a šestinedělí. Ona mu na veškeré obavy odpovídá poměrně racionálně (z pohledu ženy)... Jsem ráda, že mám doma to, co mám - normálního chlapa, který neřeší a koná. A to je poprvé a naposledy, kdy něco podobného píšu;-D

0 0
možnosti

P85a41v39e43l 55K25u20r14a73l

21. 11. 2012 19:01

Taky ovšem v tom milém pravěku nebyly žádné následky typu alimentů a podobných.

Zrušte je a myslím že se porodnost rapidně zvedne... akorát nevím jak to budou ty matky živit;-D

3 2
možnosti

máte recht, já taky nechci přijít o fajny bezstarostný život, kdy si dopřávám požitky, o které bych s dítětem přišel. Má paní to vidí stejně. Ale mám koule na to, abych to přiznal a neskrýval za klišé o strašném světě... Ne všichni musí být nutně z rodičovského těsta.

7 3
možnosti

;-DR^ To jsou ti Karlové co se zamilují do nějaké holky a než jí něco řeknou, tak ona je vdaná za jeho kamaráda

8 0
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky