Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pamka

5. 4. 2011 14:19
Pěkný článek

Trefný článek. Podle mě dokonalý člověk je vždy sám sebou. Každý z nás je přece dokonalý pro někoho, tak nač se snažit být dokonalý, když je to pro nás proti srsti. To raději budu pořád nadávat do hoven ;-)

0 0
možnosti

panbixby

4. 4. 2011 12:44
Klárko milá, ...

... Vy jte téměř tak dobrá, jako já !

A tuhle asi znáte: "Lidi jsou různé a jiné, většinou pitomé.

Těch, co jsou chytré, je nás málo."

Hezký den všem.

S úctou, Jaroslav.

0 0
možnosti

jirkasokolik

31. 3. 2011 9:04
:-D

Tak tohle by si měly přečíst všechny dámy, které mají od příborů vykloubené "barokní" malíčky, a také ty co říkají "ó nikoliv" namísto "HOVNO" ... ;-D

0 0
možnosti

Lou.

23. 3. 2011 11:51
:))

hezky

mam to stejne. dokonalych zen se stranim, asi bychom si stejne nepokecaly:-)R^

0 0
možnosti

Londynanka

8. 3. 2011 14:23
moc jsem se pobavila

..dekuji za skvely  clanek, moc jsem se pobavila.

0 0
možnosti

Ondřej Vomáčka

7. 3. 2011 7:32
pěkné

:-)R^

0 0
možnosti

s.m.

26. 2. 2011 12:18
KARMA

Ten článek je přesně to, co jsem potřebovala:-)R^

Takovou jednu dokonalou jsem měla nedávno jako zákaznici. Musím říct, že po jejím odchodu jsem měla nutkání obvolat kliniky plastické chirurgie a koupit si permici do fitka, to nebyla depka jako stodola,ale jako celé hlavní nádraží;-D

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

24. 2. 2011 23:41
Pozdě!!!

To je něco, jako kdybych já dneska prohlásil, že jednou chci být starý tlustý a plešatý. Taky už jsem. ;o)

0 0
možnosti

km.

25. 2. 2011 9:15
Re: Pozdě!!!

vladimíre!! tak to jsem asi neviděla vás, ale někoho úplně jinýho:)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

24. 2. 2011 21:54
Chicht :)

;-D R^

0 0
možnosti

blondieee

24. 2. 2011 14:29
Kláro,

já vím, proč Vás má zařazenou ve svých oblíbených blozích :-)

Skvělé, příjemné, osvěžující, radost toto číst, díky a karma pro Vás R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 198
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5111x
Prostě píšu .. Knížka Slunečnice vyšla podruhé v nakladatelství Mladá fronta. Petr Šimůnek, šéf Forbesu o ní v předmluvě mimo jiné říká ".. Je to takový Sex ve městě po česku. Chytřejší. Opravdovější..." Kdybyste zrovna neměli co dělat, na pultech se před pár dny objevil její dotisk... Díky všem za přízeň!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky